sooliga oonsdag!

Hej! allt bra med er? själv mår jag toppen.
Vaknade upp bredvid älskling i morse, stackaren hade knappt sovit inatt :/
menmen, gjorde oss iordning och käkade frukost, sen bar det av till tåget, mot idrotten.
Hade brännboll och några andra saker, ute i gassande solsken, fifan vad hett det var!
Det kändes helt dumt att inte ligga hemma och sola när det var så fint väder.
Duschade och gjorde mig iordning, sen blev det Suuubway! <3
Mickes mamma hämtade sedan upp honom, för han mådde inte alld bra..
Hade matte i 1 ½ timme, sen svenska från 14.50- 15.20, fick sluta 30 minuter tidigare.
Sedan blev det en rolig tågresa hem med bambi såklart, och sen innan jag stack hem gick jag in om coop och köpte hårfärg till mamma.

Så just nu sitter hon och väntar på att färgen ska verka, och snart är hon PLATINA-BLOND! MOHAHAH!
Fick också reda på att min underbara pojkvän mår bättre nu, så morgondagen och de kommande fyra dagarna kommer tillbringas i hans famn. ♥

Kommentarer
Postat av: my

hahahaha, jag hamnade hos bengtsson igår ;-)

2009-05-02 @ 00:57:09
URL: http://hallonflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0