soliga måndag.

Skulle egentligen stiga upp tidigt idag, men ack nej.. Vaknade tio i tio, men låg kvar och drygade i sängen till kvart i elva. Men jag fick besök av mina två vovvsingar, och en av dem joinade mig i sängen, så mysigt! fast det är synd att jag är allergisk. Sen kom min lilla kise in i rummet och började bädda på mattan nedanför för säng, men det låter helt hemskt när hon andas & spinner, jag tror hon är förkyld, sen hostar hon också, min lilla ronja.

Lyckades masa mig ur sängen och dra ner och käka frukost, sen blev det en, eller ja, två morgonturer med hundarna.
Direkt efter det, gick jag upp på mitt rum och fortsatte på arbetet om kost, som ska vara klart på fredag, men jag är i stort sätt klar nu, härligt! fast jag ska inte ta ut segern i förskott, för jag måste plugga till kemiprovet också. Hoppas också på att Micke blir klar med inlämningen idag, så att han kan komma hit ikväll på lite myspys!
Han ska isåfall stanna här till torsdag. ah, love it!

vad ska ni själva göra idag?

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0