oooh no!

Har fått tillståndet att börja övningsköra nu, *gulp*. Jag vågar inte, men jag måste ju, är faktiskt 17 nu, ett helt år har redan gått till spillo. attans.

Gårdagen var väldigt trevlig, den spenderades med f4, som var väldigt saknade! Vi möttes vid pizzaboden klockan fem, så käkade vi där till sex, sen hyrde vi film och åkte hem till My. Riktigt störd film, handlade om en tjej som hade tänder nere i musen, så varje gång en kille skulle ha sex med henne, så blev hans snopp avknipsad x) helt cp.
När filmen var slut, så drog vi ut i skogen och gjorde upp en minield och grillade marsmallows. Sen körde jag och Victor hem vid halv ett, och bambi sov över (;

Idag har jag mycket på schemat faktiskt

- ut och springa/duscha
- fota mina nya kläder så att jag kan visa er
- övningsköra med pappa
- plocka undan på mitt rum
- skriva ett arbete
- rensa i garderoben
- helst plugga till kemiprovet
- ut med hundarna

Hoppas att ni alla får en härlig fredag!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0