onsdag.

hej alla, allt bra med er? Själv är jag dödstrött! steg upp vid kvart över sex och gjorde mig iordning, sen frukost och sen tog jag bussen till skolan. Dagen började med Svenska i 1 ½ timme, sedan matte i 1 ½ timme, sen lunch på TimeOut, och efter det bar det iväg till idrotten. Slutade vid tre, och då tog jag bussen hem till mormor&morfar direkt.
Ikväll ska jag duscha, helst plugga lite spanska och förhoppningsvis börja på min utredande text, men jag är inte alls pepp, det är jag aldrig. Men imorgon ska jag iallafall göra mitt förbannade matteprov! FINALLY!


Här är några av sakerna som är inplanerade den kommande månaden:

 

nu ska jag försöka börja plugga.. ha det fint!


PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0