ohyes, I'm good!

Nu har jag äntligen varit ute och sprungit, och nu har jag äntligen övningskört för första gången!
Åkte till Skurup med pappa och letade upp en tom parkering, så började jag köra, och det gick skitbra! helt otroligt.
Kunde svänga hur lätt som helst på en smal parkering och sen tränade vi dragläge som gick utmärkt! Jag fick faktiskt bara motorstopp tre gånger ^^ bara för att jag inte hade i kopplingen när jag skulle bromsa och börja gasa.

- ut och springa/duscha
- fota mina nya kläder så att jag kan visa er
- övningsköra med pappa
- plocka undan på mitt rum
- skriva ett arbete
- rensa i garderoben
- helst plugga till kemiprovet
- ut med hundarna

hm.. och som vanligt skjuter jag nog upp det andra till någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0