oh happy day!

vaknade upp bredvid Micke, myspys! Steg upp vid kvart i åtta, klädde på mig och sen blev det frulle. Bussen till skolan vid tjugo i nio, då det väntades 3,5 timmars kemi, då matteläraren var sjuk. Det var faktiskt härligt med ett långt kemipass, för jag fattade faktiskt det vår nya kemilärare gick igenom! helt underbart, Kanske slipper byta ändå.
Efter skolan blev det Subway med några andra från klassen, och sen blev det tåget till skurup med bambi.
Åkte hem med mamma vid fyra, sen blev det packning och iväg till mormor&morfar. Blir att åka gula, mysiga, tysta bussar heeela veckan, love it!

Men nej, nu måste jag plugga matte, fastän jag inte vet om jag ska ha prov imorgon. Men jag ska ändå vara förberedd.

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0