kalla, soliga Tisdag.

Idag är det tisdag, vilket betyder UGLY BETTY & DESPERATE HOUSEWIVES från 20.00-22.00. ME LOVE!

Steg upp vid kvart över sex idag, fixade mig och käkade frukost, sen tog jag bussen 07.10 till Värnhem.
Mötte upp älskling vid centralen tio i åtta, sen gick vi till skolan, hand i hand <3
Dagen bestod av Kemi, svenska och spanska, lunch på espresso house och sedan nagelbygg. Naglarna blev verkligen supertuffa! vita & rosa tippar, tufft! kommer lägga upp en bild i min blogg i helgen, då jag inte har någon kamera med mig till mormor&morfar. Det blev iallafall inget matteprov för mig idag, då matteläraren var sjuk, aarh! det jävla provet har blivit uppskjutet tre gånger för mig nu! jag vill ju göra det medans jag kommer ihåg det! orh..

Men ja, jag ska sitta bänkad framför tv:n ikväll, och sakna min älskling. Vad ska ni göra?

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0