JAG SUGER!

inom de närmsta två veckorna, har jag ett kemiprov, kemiläxa, två spanskaprov & en fet svenskainlämning på schemat.
Och gissa hur mycket jag har pluggat? .... INGET!  jag har verkligen ingen självdiciplin.. JAG SUGER!
Jag gör verkligen allt för att slippa plugga.. som att kolla igenom allt på nelly.se, asos.com, läsa alla bloggar jag känner till flera gånger om, pröva mina nya skor och planera outfits, mysa med hundarna och gå ner till köket för att fixa något gott innan jag pluggar. Men jag har bara lyckats skriva fyra rader på min utredande text.. HEJA MEJ!

Jag&pappa ska iallafall hämta min söta snobb vid tåget 21.45, så blir det myspys resten av kvällen.
Det är bra att han kommer hit, jag behöver någon som hotar mig till att börja plugga ;p

hoppas att ni kommer få en bra helg i det fina vädret!
PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0