hemma igen.

så, nu är jag hemma igen, efter sex timmar på stan. Blev väldigt mycket skitsnack, skratt och flum som vanligt, vilket jag älskar! Jag behöver verkligen träffa min my oftare! Hade tänkt springa en runda, men det är alldeles för sent för det nu.
Dessutom börjar desperate housewives om 5 minuter ^^
När jag kom hem vid tio över åtta, möttes jag av en glad hund, lilla lufsen, han var hur pigg som helst och sprang runt fastän hans baktassar var inlindade i bandage. Caxi däremot, var fortfarande lite groggy, men jag hoppas att min lilla gris mår bra ändå.
Imorgon ska jag hem till min underbara pojkvän, och sova över där, förhoppningsvis. Träffade honom igår, men ändå saknar jag honom mycket :/ Köpte även en påskpresent till honom idag, och jag hoppas att han blir glad för det.
Men nej, nu ska jag förflytta mig till tv-soffan (:

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0