Hej!

Är hemma hos min underbara pojkvän nu, har varit här sen i torsdags, men jag åker hem imorgon.

Jag har haft en underbar helg här. hur har eran varit?
Igår bakade vi krabbelurer och gjorde chocokaffe. mums! bilder kommer snart. Vi har även ätit godis, glass, sett film, städat poolen då jag mest räddade alla söta nyckelpigor från att drunkna, (31 stycken). Vi har också varit ute och spelat fotboll, kubb och boul, medans hans mamma har lekt paparazzi ^^

Nu har jag precis skrivit klart mitt kost & näringslära arbete, så nu ska jag och Micke snart se film och äta popcorn.

Ha det fint.
PUSS! ♥



Fyra månader med världens bästa pojkvän idag,
jag är så himla lycklig! ♥

Kommentarer
Postat av: my

grattis! :-)

jag är glad för din skull, <3

2009-04-19 @ 20:59:42
URL: http://hallonflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0