god morgon!

allt bra med er idag? Själv mår jag utmärkt, för om en timme ska jag ta tåget till malmö med Myy! :D riktigt längesedan.
Ska gå runt på stan och snacka bara, blir nog ingen shopping, för det fixade jag igår.
Ska visa mina saker ikväll, som jag köpte igår, det blev ett par jeanstights, en gul body, korallrosa tröja, en klämma och lite sånt (: sen FICK jag även en jacka av Micke! den är superfin, tack hjärtat ♥ Så idag ska jag köpa något till honom, förslag?

Men nej, nu måste jag rusa! kommer hem ikväll någon gång, så vi hörs då.

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så roligt :D, men synd. jag som ska ti malmö imorgon! hihi, ja så bra ju. bloggen ;japp du kan göra det ikväll om du vill eller imorgon eller nått. när du har tid :D! har skickat mitt lösen ti dig på lunar! (:

2009-04-07 @ 17:01:16
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0