ett tag sen sist.

jo, det var en tag sedan jag bloggade, men jag har verkligen inte haft tid! mina sena veckor går åt till att sova och plugga.
Har bott hos micke sen i måndags, och åkte därifrån idag, sorgligt.. anyway! Har kommit hem vid sex varje dag, och då har jag varit helt död, och de få minutrarna som jag har orkat göra något annat än att ligga i sängen, har jag spenderat tillsammans med matteboken.. Steg tillochmed upp 7.40 idag för att plugga matte, och jag började 11.50..höhö..
Men det var faktiskt riktigt mysigt! satt i köket hemma hos micke, så sken solen in genom fönstet och jag blev pigg direkt! Så jag satt där och räknade matte medans Mickes mamma fixade kaffe och allt till mig, hon är så söt&snäll! vid 8.40 steg micke upp och kom ut och hjälpte mig med matten, och det kändes riktigt bra! synd bara att klassen var ovanligt stökig idag så att jag inte kunde göra provet..bajs.. men jag ska göra det på onsdagen efter lovet, men jag orkar inte vänta så länge.. Menmen, innan skolan käkade jag&micke mat hemma hos honom, rösti & bacon! <333 hans mamma stack och handlade rösti till mig och bacon till mig&micke, ihih! känns som om jag blir lite smått bortskämd av hans mamma, men mormor ligger fortfarande i topp! (;
Innan skolan blev det en snabb sväng inom Espresso, och där träffade man Timbuktu, haha, komedi! fast ingen verkade bry sig x) jo, EH personalen.

Skolan började med svenska, då vi redovisade om våran tidning bara, sen blev det en mysig PP i det underbara vädret!
Slutade halv fyra, då drog jag och åtta andra i klassen för att köpa glass, så mysigt! sen satte vi oss utomhus och snackade. Blev en liten shoppingtur med micke, och sen tåget hem 18.15, då man träffade Linus, Pitcher, welde, artur, stepha och tim! så himla kul att träffa tim igen, sjukt längesedan!
Sen åkte jag hem med pappa kvart i sju, sen blev det kyckling med pommes hemma.

Hoppas att ni alla får ett superskönt & soligt påsklov!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0