Nothing in this world can bring me down!

Söndag då, lade mig tidigt igår & vaknade 11.11 idag, gick ut med hunden & sen blev det TV:n en bra stund. Dagen ska bara innehålla plugg har jag bestämt, för det behövs. Ska sluta göra alla läxor & plugga till prov i sista minuten som jag brukar göra.

PUSS!
-----

Visst, jag blev grymt besviken, ledsen och arg, men jag ska klara det. Just nu önskar jag att det inte hade hänt nåt mellan oss, men när jag väl tänker tillbaka på det, så var det helt underbart, någonting som jag aldrig kommer att glömma, synd bara att det blev som det blev. But nothing in this world can bring me down.


Jag är stark, jag ska klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0