min måndag.

Tog tåget in till Malmö- skolan 7.25, jag&andreas vän kom 15 minuter försent, eftersom tåget var försenat, anyway-
Slutade vid ett, drog till espresso house för att käka lunch, mums! (y)
Var hemma vid tre, då blev det till att blogga här, sen blir det chilledill resten av kvällen, eftersom dagen inte bjöd på några läxor tills imorgon!  Men jag känner att jag behöver kanske träna lite på matten, prov på fredag ju, sen borde jag kanske börja på mitt samhälls projekt, men nej, orka.

PUSS!

------

jag ska verkligen sluta hoppas, verkligen!  alltid när jag hoppas att något underbart ska hända, så går det såklart åt helvete. Känner ni igen er? En månad har gått nu, och jag har hoppats på oss varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund..
Is it over?




btw, nevershoutnever- big city dreams! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0