hejsanhoppsan!

Vet att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har haft fullt upp.

Torsdag: Skola till 15.00, sen tog jag tåget hem till Angelique, så färgade jag hennes hår. Jag trodde att det skulle ta tre timmar typ, men jag var inte där ifrån förrens vid halv nio, och jag hade gentligen behövt vara hemma och plugga till matteprovet, men nej, så blev det inte ;D

Fredag: Skola som vanlig, gick till 12.40, sen fikade jag på espresso house med min kära vän Andreas.
Tåget hem 13.15, och väl hemma blev det duschen, sen kom en efterlängtad person hem till mig vid sju, käkade tacos med pappa&bror. Sen blev det mycket mys & skoj.

Idag Lördag: Steg upp tidigt, ändå rätt så skönt. Men jag har ingen aning om vad som händer idag/ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0