Härliga lördag.

Usch vad jag är dålig på att skriva här..
Men iallafall.
Igår träffade jag Theo, och det var helt underbart, har alltid lika roligt!
& idag steg jag upp vid 10.30, satte mig vid datorn, sen bar det iväg till Net on Net för att köpa en "mini"räknare för 1195 kronor! måste tyvärr ha en sådan..
Det blev också liite shopping på Burlöv Center, köpte en sjal, två par strumpor & lite annat smått.
Nu på kvällen drog jag iväg till saknade bästismy! Gick runder i byn och flummade som vanligt
jag körde hem vid 22.15, och när jag väl var hemma igen blev det datorn som vanligt.
& imorgon ska jag förhoppningvis tillbringa hela dagen & kvällen med världens finaste människa!

take care.    

                                                                                       My&Rebecca- det säger allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0