YES!


Gårdagen:  Skola som vanligt 8.25-12.25.
Hände inget speciellt, hade bara engelska & sen spanska, där vi hade den muntliga delen av vårt prov- gick åt helvete.
Tåget hem 13.15 med Nyremo & Misja (?)
hem direkt, packade & fixade håret, sen bar det av till Nyremo för sista fiiixet & såånt (y)
En massa problem med nylonstrumpor, AARGH!  men ja, det löste sig nästan, fast jag fick albinoben, whatevah!
Mötte Erdal, Micke, Louise & Ellinoer på MAX, käkade där, sen gick vi till skolan för där ägde cocktailpartyt rum!
En väldigt trevlig kväll med en massa skratt & singstar sjungade.
Sen blev det tåget hem 22.15 tillsammans med Hanna & Erdal då, trevligt (:
Och sen blev det ju såklart sängen bums när jag kom hem.
Men oh, kvällen blev verkligen lyckad!

Fredag: Klockan ringde 05.20, USCH! men jag ställde om klockan och vaknade vid 05.45. Gick upp och klädde på mig, hade gårdagens smink på mig, men det fick funka, fresh! Käkade frukost och körde till tåget efter det, vid 06.40 typ.
Men som tur var så hade vi Tema dag på skolan, så vi trötta som varit på cocktail partt kvällen innan, hade lite tur, själv slummrade jag till några gånger. Slutade 12, så efter skolan så köpte jag&bambi vars en baguette på MAT, sen tog vi tåget hem 12.15, skönt! Väl i Skurup gick jag till coop och köpte choklad, fredag ju!  var hemma vid typ halv två, då blev det TV bara, sen vid 16.40 körde vi till Oxie för att hämta vår nya hund, söta big baauta tassar, lite gulligt ändå. Sen när vi var hemma igen så käkade vi- kött&pommmeeeees (y) MUMS! sen blev det lite dator och sen IDOL. Vem hejar ni på? jag tror jag hejar på Lars, Kevin & Robin x2, fast Alice sjunger otroligt bra, likaså Anna, men jag är avis på henne så jag vill inte heja på henne ^^ men jaja.
Sen är det lov nu också, så himla skönt!
Har redan en massa planer faktiskt (:

Have a nice eavning.


Hanna, så himla bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0