Vänner

Kan någon föreställa sig hur livet skulle vara utan vänner?
Jag kan inte det iallafall. När man är ledsen och deppig så kan dom få en på allra bästa humör igen, är inte det underbart? Jag är himla tacksam över mina vänner, utan er- ingen Rebecca. Och vad är inte bättre än att få nya vänner? jag har faktiskt den turen, att på bara sex dagar har jag lyckats få två nya, underbara vänner, vilket jag är otroligt glad över.


Min dag bestod att Skidskoåkning på kockums med Micke, Hanna & Erdal, vilket var otroligt kul! (:
Hanna gick och jämrade sig över att hon skulle vara bambi på hal is, och ni tror inte att hon åker helt felfritt?!
Det var snarare jag som var bambi på hal is, fem minuter inne på isen och jag trillar, fastän jag stod typ stilla?  märkligt detdär. Jag&Hanna prövade också på att göra ett "flygskär" som dom har gjort på "stjärnor på is", och det gick väl sådär, höhö.. Så från 12.20-15.00 åkte vi skridskor, och jag kan ju berätta att det känndes som om mina smalben skulle knäckas! kunde inte gå normal efter det, för fötterna var både ömma och stelfrusna, fastän jag hade haft tre par TJOCKA strumpor på mig! Efter det blev det McDonalds på Triangeln, där bjöds det även på is-krig, förjävla roligt om jag säger som så! Sedan strosade vi runt inne på triangeln, sen drog vi ut och gick runder i det redan mörka Malmö, och klockan var typ halv sex? Jag&Erdal tog tåget hem 18.15 iallafall, sedan väl hemma gick jag ut med båda hundarna, och efter det blev det Ugly Betty & Desperate Housewives.
Men jag tackar Hanna, Erdal & Micke för en väldigt trevlig dag! (:

Morgondagen bjuder på en klippning & Micke, något man ser fram emot! <3

Hoppas ni alla har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0