trötter

Somnade inte förrens fyra i natt/morse, kan ha berott på kylan, slår vad om att det var -10 grader i mitt rum!
När min katt kom in på natten, så skulle jag klappa henne, och hennes päls var iskall! och när jag skulle byta sida igen så hade den platsen jag legat på innan redan blivit kall. HEMSKT!
Men aja, steg upp vid elva-tiden, eftersom mamma stormade in i rummet & började skälla på mig för att jag skulle städa mitt rum, godmorgon på dig med...
Så jag käkade frukost och efter det rensade jag ur kläder från min garderob som jag skulle ge till Lions, sen efter det så städade jag rummet. Vid tre åkte jag och mamma och gjorde några ärenden.
Kvällen skulle egentligen tillbringas med näsan nere i matteboken, men nej- blev IDOL istället, och en massa bloggfix.
Och just nu sitter jag chattar med min saknade Nyremo som jallar på mig att skriva blogg, så det får bli en kortis idag ^^

PUSS!

jag orkar snart inte mer, det blir bara värre och värre för varje dag som går..
kan det någonsin sluta?

Kommentarer
Postat av: hn

du vet var jag finns <3

2008-11-01 @ 00:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0