Torsdag.

Tema-dag i skolan, väldigt chill. Började åtta & slutade 12.
Blev espresso house med kära Micke efter det, alltid trevligt! (:
& ikväll ska jag plugga till naturkunskap-provet som är imorgon.

PUSS!

-----

ooh, jag blir så himla sur på dig..
Åkte in till Byn för att fixa en sak till mig, så var det stängt, och du bara "jaha"
Jag har bett dig i sju jävla månader!  du har säkert inte ringt en enda gång!
du är så jävla kall, jag hatar verkligen dig över allt annat.
Du ställer aldrig upp för mig, jag kan inte komma på EN enda gång som du gjort det, du är aldrig på min sida, du stöttar aldrig mig, klagar när jag fått VG på ett prov, klagar på att jag inte sköter skolan- fastän jag pluggar röven av mig. jag kan inte prata med dig om någonting..
- och du ska föreställa min mamma? 
tss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0