Tisdag.

Det var ett tag jag skrev här, men jag har inte haft bloggen i tankarna.

Helgen spenderades hos min kära mormor&morfar, alltid lika trevligt. Det blev lite shopping på Burlöv center, det blev en vit tröja & en skotsk-rutig skjorta.
Åkte hem därifrån på söndagen, sen pluggade jag matte resten av dagen & kvällen.
Måndagen tillbringades i skolan, skulle egentligen fotas, men såklart så var fotogtafen sjuk, och jag som haft ett sååå stort problem med vad jag skulle ha på mig och hur jag skulle ha håret, gash! gjorde om håret säkert fem gånger den dagen/morgonen..
Kvällen bestod av matte.
Och idag, Tisdag, började 10.10, hade matteprov på morgonen, gick nog bra!
Sen hade jag spanska&engelska sen slutade jag. skönt!
Kom hem , och då blev det också plugg, känns så himla skönt att få det gjort.
Kvällen kommer att tillbringas framför TV:n, ugly betty och desperate housewives ikväll ju, YES!
Jag kan även nämna att jag ser fram emot nästa vecka, då det blir cocktail party för ambassadörerna och aspiranterna på JENSEN gymnasium Malmö, jag & Hanna ska fixa fram singstar så det kommer bli en höjdarkväll!
så det blir även lite shopping med Hanna i helgen, måste ha klänningar till festen såklart. Något man ser fram emot (y)

Hoppas att ni alla haft en bra dag, för det har jag! (:

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0