regnregnregn..

Men ibland är det faktiskt lite mysigt med regn.
Att sitta framför en film under en filt med en kopp varm choklad med grädde i handen medans regnet öser ner där ute är nog något av det mysigaste som finns enligt mig. Håller ni inte med?


Idag har jag bara tagit det lugnt och så, blir lite matte räknande senare får jag hoppas.
Åkte in till Skurup för att fixa en sak, och nu har någon annan äntligen insett att min mamma är störd! :')
"är ni troende eller något..?"  HAHAHA! är så jävla sugen på att berätta det för mamma, men jag låter nog bli.

Nu är Min kära h'nyremo i Märsta, och hon kommer hem om tre dagar, så vi ses på tåget 06.55 på måndag! (:

Hoppas att ni andra har haft en mysig dag.



keep smiling, no matter what..


Kommentarer
Postat av: haaaaaanna

jag saknar skåne & jag saknar dig!

2008-10-31 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0