Rain.

Gårdagen var bara så bäst!  Drog in till Malmö med Hanna för att träffa Micke&Erdal, väldigt trevligt (:
Åkte hem till micke där vi sjöng singstar och kollade på "boogeyman", trevligt.
Sedan åkte jag&hanna där ifrån vid 00.26, sen tåget hem 01.15, sov på vägen hem, otroligt skönt ska ni veta!
orkar inte skriva allt som hände & allt vi gjorde. Men det blev en lyckad kväll iallafall!

Idag vaknade jag vid sju och steg upp vid elva, blev frulle och sånt, chill hela dagen.
Vid halv sex började jag att laga mat till familjen, asterix potatis stekta i ugn, kött och en grekisk sallad! (:
Sen blir väl TV:n och onyttigt fram till kvällen.

Vet att jag skriver om jäätteintressanta saker "NOT", men jag har inget annat att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0