onsdag.

Skola idag som vanligt, 9.35-17.00
Hade idrott på morgonen, vi spelade lacross,  sinnes sjukt roligt! fast jag kan inte påstå att jag hade någon som helst skills i det ^^
Men iallafall, tog bussen tillbaka till centrum med klassen, lunchdax! hamnade på espresso house med Clara & Andy idag, mysigt! (:
Sen blev det Coachtid & samhällskunskap, och som vanligt gjorde jag inte ett smack på samhällskunskapen, jag roade mig med att kolla på kläder på en hemsida, sitta vid bilddagboken & flumma med min kära Micke (:
- alltså en helt normal samhälls lektion för mig.
Efter skolan så drog jag, hanna & andy till pressbyrån, vi kunde inte motstå deras erbjudande på choklad, så det blev några chokladkakor därja!  Så himla duktigt av oss, särskillt av mig&hanna som egentligen inte ska äta sånt ^^
men är man sugen så är man.
Pappa var ledig idag, så när man kom hem vid sex-tiden, blev det raggmunkar med lingonsylt&fläsk, MUMS!
Sen skulle jag egentligen skriva min labbrapport, men nej, jag lade mig i sängen och mös med min lilla kise istället, sen satte jag mid vid datorn och undehöll mig själv vid msn & sådant, så jag får göra labbrapporten imorgon istället. Typiskt mig att skjuta upp allt till den sista minuten.
Vet att jag redan nämt detta, men jag längtar till cocktailpartyt, jag&hanna har redan planerat klart allt inför det, åtta dagar innan (y) .

kan ju även nämna att ystad Allehandla ringde mig idag, angående Skurups Lucia, någon hade ju anmält mig till det, och jag har ingen aning om vem. Men jag vill verkligen inte så jag tackade nej.

PUSS!

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0