min helg.

Fredag: Skola 12.50- 17.00, ändå fett skönt! sovmorgon sen frulle på espresso house med Bambi, Erol, Bellis, Jenny & Micke (: Hade nån gästföreläsare på matten, *SNAAARK*, fifan vad drygt det va. Men iaf, efter skolan blev det tåget hem med Bambi, Hanna, Jesper & Victor, trevligt. Väl hemma så käkade jag, chillade framför TV:n, sen blev det liite fix, sen blev det fest hos Louise! Men innan det mötte jag saknade Nils, Tim & några andra vid tåget, typ två månader sen sist, helt sinnes. Träffade en massa folk hos Louise, några man inte sett på ett bra tag, väldigt trevligt. Vid tolv-tiden följde jag med David&Robin till tåget, sa hejdå till dom, sen kom resten av folket, och vid halv ett kom Hanna, så stod vi och snackade i en halvtimme typ, sen körde jag hem vid två-tiden (: en lyckad kväll.

Lördag: Steg upp vid nio, fixade till mig & så, sen tog jag tåget in till malmö med Hanna, skulle shoppa kläder till cocktailpartyt på torsdag ;D Värsta razzian mot alla affärer, seriöst! prövade klänningar som dårar, men hittade verkligen inget, så vi satsade på kjol & blus istället (y) & vi hade tur, för vi hittade de perfekta plaggen, blev supernöjda. (:
Käkade på McDonalds & så också, fy skämms på oss! Sen åkte vi ett sådant nytt tåg hem till skurup, mysigt!
En väldigt lyckad dag idag också. Kvällen spenderades framför datorn & TV:n, helt slut efter en mycket krävande & rolig shoppingrunda.

- I'm so happy I'm so glad, that I got you, I'd like to thank you, and thank you means merci.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0