I feeeel good!

Vet att jag inte har skrivit på ett tag
- fy skämms rebecca!
Men jag kan säga till mitt försvar att jag inte haft tid.
Fick skjuts av mamma till tåget , skönt som fan ska ni veta, men jag missade det nästan. Åkte in med Hanna 7.25, & det var trevligt, mah!
Menmen.. sov dåligt inatt, så jag har varit sjukt trött i skolan, somnade nästan på engelskan, wops.
Vid fem över elva drog jag till centralen för att möta Sophie, för hon ska antagligen börja på vår skola (:
Efter det hade jag spanska, lekte vi bara olika lekar på spanska, eftersom det var vår sista dag med vår vikare..
Sen blev det lunch med Clara på M.A.T, för vi orkade inte gå till kniv&gaffel,nejnej, inte lite lata.
Efter att vi käkat, hade vi matte i en timme, sen slutade vi, YES!
Tåget hem med bambi 15.15, satt och drack Red Bull och hade det trevligt (:
Väl hemma så slängde jag mig i TV:soffan och spenderade två  ½ timme där, så himla gutt.
- Har ju ingen speciell läxa tills imorgon & Torsdag, så jag är en aning happy nu.
Jag ska ut och springa såfort jag skrivit klart här, och sen blir det faktiskt lite plugg.

Hoppas att ni haft en bra dag, för det har jag! (:


----

You're only dust to me now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0