ett steg närmare helg.

Skola idag som vanligt, 11.15-16.25
spanska som första lektion, så himla snabbt gick den.
Efter spanskan var det dagt för ett introduktionsmöte för blivande aspiranter,
det varade i en halvtimme, sen blev det lunch på la empanda.
Men nu är jag iallafall en JENSEN aspirant! (y)
Efter lunchen blev det engelska i 2 ½ timme, så himla jobbigt!
Tåget hem sen 16.45, väl hemma blev det bråk med mamma som vanligt, sen gick jag upp på rummet för att skriva min labbrapport som ska vara klar till imorgon, men såklart så började jag inte förrens fyra-fem timmar efter jag sagt att jag SKA göra det.
Har inget mer att skriva nu, så ni får ha det så bra!

PUSS.

----

jag har märkt att jag skriver aldrig något intressant i min blogg, jag skriver bara hur min dag har sett ut, inget mer- men ja, ni som väljer att läsa (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0