En vecka kvar innan lovet!

Skola som vanligt idag, 8.00- 13.15, men morgonen började inte bra precis, när jag stod på stationen kom jag på att jag glömt mitt tågkort hemma, så himla bra! Klarade mig till malmö, men påvägen hem så fick jag ta mig ett snack med konduktören, men det fixade sig, skönt!
Steg då upp 05.15, skulle fotas idag också..
Dagen segade fram, fick tillbaka naturkunskap provet, fick ett VG där..
Sen blev det "lunch" på espresso house.

Ikväll ska jag & familjen kanske åka iväg och kolla på vår blivande hund, får se hur det blir, sen blir det bara ännu mer plugg för min del, är inte precis förberedd till debatten på onsdag..höhö.

Hanna blev lite sjukis idag, inte alls bra! Håller tummarna för att hon är superfrisk till på torsdag, då det efterlängtade cocktailpartyt äger rum! inte detsamma om hon inte är där..

men nu ska jag plugga (säger vi),
ha det fint!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: hanna

awe sötan!

det är klart att jag kommer, även om jag ska snora ner allt och alla! (yy) <3

2008-10-20 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0