En ny look!

Nu har jag suttit och fixat&donat vid min kära blogg i flera timmar, det var så himla tråkigt med en stilmall som alla kunde ha, så nu har jag fixat en egen!
vad tycks?  något som fattar eller något som förstör? (:
Och lägg gärna märke till min nedräkning ovanför min profil-bild.
Jag kan ju säga att jag blev nöjd med resultatet, så om ni andra också vill fixa er blogg, så kan ni gå in på designadinblogg.se, där står en massa tips & trix.
Så ja, min dag har för det mesta bara bestått av bloggfix, sen nu ikväll blir det kanske film? "the perfect man" kom med posen idag, så jag ska väl kolla på den fastän jag redan sett den en gång, och jag ser sällan filmer mer än en gång, vet inte varför, men sån är jag ;p

jag kan också berätta, att igår innan jag skulle gå och lägga mig, så började båda mina armar att krampa & ha sig, riktigt ont gjorde det!  och läskigt var det också för den delen. Det kändes som om någon sena i underarmen hade gått av ;s  Men aja, jag är helt fucked upp på både in-&utsidan.

Imorgon får jag äntligen pengar! 1400 kronor rikare, det säger man verkligen inte nej till.
Så det första jag ska göra imorgonbittit är att ringa Studio 18 för att beställa tid för klippning, det behövs ska ni veta, det ser ut som om jag har löshår nu, så slitet är det. Några förslag på frisyr? (:
jag hoppas också att det blir lite Hanna, Erdal&Micke imorgon, det säger man heller inte nej till.

aja, nog babblat för min del. Ni får ha det så bra peeps!

Dagens Låt:  Africa med Toto.


Dagens Söta: våra nya familjemedlem Luffsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0