BJÖÖRN GUSTAFSSON! :D

Yes, steg upp vid tio idag, fixade mig och käkade frukost, sen åkte jag iväg till frissan, men det märks ingen skillnad.
Sen vid ett-tiden kom "Björn Gustafsson" till mig! för han skulle hjälpa mig med matten ^^  super snällt!
Vi fikade lite & så innan, sen blev det lite slagge & sånt (aa) Plattade även hans hår, det blev super fint! "enligt mig"
Så ska vi ta tåget till Malmö tillsammans 19.25, så ska jag, hanna, micke & erdal på bio.
men nu mmåååste jag fiixa miiig!!

Uppdatering ikväll/natt!

PUSS!

uppdatering:
Kom iväg lite för sent igår, vi körde hemifrån 19.20, och vi skulle ta tåget 19.25, men vi hann!
stackras hanna som stod och väntade på stationen, lite smått panik kanske? ^^
Anyway, träffade Micke&Erdal på filmstaden, vi skulle kolla på High School Musical 3, och den var faktiskt bra! jättemånga som sa att den sög. Bion slutade 11.10, så vi fick ta tåget hem 00.15, jag, hanna&erdal. Innan Oxie blev det många & stora kramar, eftersom vi inte kommer träffa Erdal förrens om två veckor typ, sorglit..
Resten av vägen hem, satt jag febrilt och ringde hem till mina föräldrar för att säga att dom skulle hämta mig, och tror ni dom svarade?  - Nej!
Så hannas mamma var så snäll så hon körde hem mig, TACK!
När jag kom hem fick mamma en utskällning av mig för att hon inte svarade, så sa hon att telefonen inte ringt!
så visade hon mig telefonen och sa:
"den här har jag haft vid min säng och den har INTE ringt!"
jag tog telefonen och kollade på den, och sa, eller nej, snarare skrek "DEN ÄR FAN DÖD! DEN ÄR URLADDAD!!
men det kunde hon inte skylla på, för vi har TRE andra telefonen i huset, + pappas mobil som jag också ringde X antal gånger till..
Men jag hade ändå en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0