trötthet

jo men tjena! hoppas att ni alla mår bra, själv så mår jag finfint, bortsett från att jag har liiite smått panik när det gäller debatten imorgon.. Ska debattera för USA och deras miljöpåverkan, och jag hittar verkligen ingen smaskig fakta :/
Menmen, gårdagen var faktiskt riktigt rolig, på morgonen lyssnade vi på en gästföreläsare som var urgullig & urduktig, mihi. Sedan blev det lite mental träning, och vid 11.15 var det luciatåg- möte, sju stycken modiga peeps som ska joina tåget iår, bla. gabbi, jag, jenny & Belinda från klassen, Belinda ska även vara lucian, kommer blir så sjukt vacker! hon är ju redan det, men hon kommer deffinitivt att passa som lucia! (: ellerhur? anyway, drog till espresso house med gabbi, sen bar det iväg till kockums med klassen, skulle simma i en timme på idrotten, och det var faktiskt kul, även om jag har en liten fobi för pooler/hav/sjöar & sånt. Jag skulle livrädda Clara födelsedagsgris, men ja jo, ska väl inte nämna hur det gick ^^ efter att vi simmat i en timme, kutade vi tjejer in i omklädningsrummet för att hinna duscha & sånt innan surtanten aka. pedofilen som jobbade där kom, hon tvingade oss att ta av våra badkläder när vi bara skulle blöta ner oss lite inann vi skulle simma, och vi hade stått och kämpat med våra bikinis med en massa knutar, dubbelknutar, rosetter hit & dit ;p
men, that's life! Efter kockums drog klassen vidare till LAAZEERDOOME! men vi var lite tidiga så det blev en massa slösande med tior på air-hockey spelet som jag älskar ^^ det bästa av allt var att det bara var vår klass som skulle spela, så vi fick möta varandra. Jag var med i det röda laget, och jag blev döpt till Highlander, men jag skulle inte påstå att jag levde upp tid namnet, sneeeeky hade passat bättre eftersom jag klämde in mig i en hörna där ingen såg mig, och därifrån sköt jag säker över 20 motståndare. Gröna laget vann 2/3 omgångar, men när alla poäng lagts ihop, vann vi rööda! ;D ah! det var så himla roligt, även om det var svettigt, jobbigt, och man fick lite blåmärken & bulor överallt på köpet- en i pannan efter att Lucas knockat mig med sitt vapen, men äsch, sånt tål jag! (:
Vi var klara på Lazerdome vid fem, så jag, andy&micke tog bussen till centralen, där åkte micke vidare, så jag & andy drog och köpte vars en stor pommes, varför? jo, för vi var lite utråkade, efetrsom tåget inte gick förrens 20 minuter efter, så det var inte för att vi var hungriga. USCH så onyttiga vi är, men jag&andy har kommit överrens om att vi ska hindra varandra från att köpa en massa sånt, för varken magen eller plånkan gillar det.
Väl hemma, vid sju, så orkade jag verkligen inte plugga,  varit uppe från 05.20-19.00, så jag var en aaaaning trött, så det blev inget plugg, som egentligen hade behövts.. men det var jäävligt skönt att gå och lägga sig 21.50 iallafall, så tidigt har jag aldrig lagt mig på flera år, men jag ska försöka börja med det igen.
Sen fyllde ju även Clara 16 år, så GRATTIS till henne & jag hoppas att hon fick en bra dag (:

Men det var gårdagen det, så jag hoppas att ni orkar läsa vad jag gjort idag (:
sovmorgon till 06.03, UNDERBART! var faktskt hyffsat pigg, fast jag funderade på att vara "sjuk" idag, men jag kom på att Benjamin behövde mig på spanskan. Men ja, skolan från 8.25-12.25, fast jag skulle till mattestugan 13.45. Jag & Micke drog och käkade på empanada efter skolan givetvis, vår torsdagstradition som vi har varannan vecka! <3 Sen åkte jag tillbaka till skolan, där blev det mattestuga till 14.45, och det var den trevligaste mattestugan jag varit på hittills, eftersom Erdal också var där (: när vi alla slutade där drog jag, erdal & belinda till centralen, där stod vi och flummade ett tag, sen drog erol & belinda med bussen, och erdal gjorde mig sällskap på tåget, synd bara att vägen till oxie bara tar en kvart :/ men bättre än ingenting. Väl hemma började jag försöka hitta min smaskiga fakta om USA's miljöpåverkan, men jag hittar fortfarande inte ett jävla pissss! HEJDÅ VG & HEJ G! :( men aja, får väl hoppas på det bästa..
Nu har jag precis käkat upp min kvällsmat- en varm macka med ost, skinka & ketchup, sen en med holländs nutella :')  godaste kvällsmaten på länge, inte det nyttigaste kanske, men myycket godare än mammas överkockta spaghetti som smakade spya idag :(
menmen, nu sitter jag och väntar på att pappsi ska komma och hjälpa mig, sen ska jag packa ner finkläder till morgondagen "måste vara utklädd under debatten också", sen ska jag fixa håret eftersom jag inte har tid med det på morgonen.
& imorgon ska micke följa med mig hem efter skolan, så ska vi räkna matte, sen ska vi se på IDOL tillsammans, trevligt! (:

Men nu kommer pappsi, blev ett jävligt långt inlägg, men ni får ha det så bra.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Belinda

aww gumman, du e för söt! :) du o micke ska "räkna matte"! mjo, det har jag har förut! ;) hahahaa! skojja bra! xD <3

2008-11-20 @ 21:01:29
URL: http://thailack.blogg.se/
Postat av: Clara

Tack Rewbecca!;)

2008-11-26 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0