sovmorgon.

yes, vaknade 14.00, ops!  kändes inte jättebra eftersom jag hade en massa att göra under dagen, bla: räkna matte inför provet imorgon, läsa klart min engelskabok, plugga till samhällen och läsa några sidor i naturkunskap boken. Men ja, käkade frukost iallafall, sen körde mamma in till julmarknaden, så blev jag ensam hemma med djuren, LOVE IT! <3
Så jag satte mig och gjorde matteläxan, sen gick jag ut med hundarna. Sen kom mamma&min bror hem vid fem.. då blev det en massa bråk igen. OH! orkar inte med det...
aja, ska snart hoppa in i duschen om mamma tillåter det, hon har ju precis städat, så jag smutsar ju ner igen om jag duschar..

Sen blir det förhoppningsvis sängen vid halv elva, alltså blir min söndag bara 8 ½ timme lång.

Ha det fint,
PUSS!

 
jag måste hålla ut i tre år till, jag måste klara det, jag ska klara det!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

Hoppas du har haft en toppen dag! Sov gott :D



SV: vad kul att du gillar det skolan, jag ska nog börja där :D

2008-11-30 @ 22:37:59
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0