söndag.

hej alla, allt bra?
Min dag har tillbringats framför matteboken, och som tur är har min dator varit cp idag, så har inte kunnat sitta vid den så mycket, skönt ändå! (: så jag har lyckats räckna matte.
Kvällen kommer iallafall tillbringas framför datorn, och kanske lite plugg- om jag orkar.

Har varit jätteorolig över hur jag ska klara mig denna månaden med mina 1400 spänn, det är så mycket jag behöver köpa just denna månaden, men så kommer mormor&morfar som två räddare i nöden! dom ringde mig i morse och sa "om du sköter skolan nu som du alltid gjort, så ska vi betala din skoldress" och jag blev överlycklig! 500 spänn mer att röra mig med denna månaden. Mommo&Moffa- ni är bäst, jag älskar er!<3

Mitt lov har iallafall varit det bästa på länge. Umgåts med väldigt trevligt folk, gjort roliga saker tillsammans med nya vänner. har fått hem en ny familjemedlem också, det har varit väldigt trevligt. Sen har jag träffat en av mina saknade kusiner. Farmor skulle hälsa mig från Rémon i Holland :') blev överlycklig av något så litet, men jag saknar honom enormt mycket! två år sedan vi träffades..


Nu till dagens tips:
  
en hårinpackning som jag kan rekomendera från L'Oréal Elvital. Håret blir mjukt, glansigt & känns faktiskt "friskare". Håret får också lite mer volym och det luktar så gott efteråt! Finns även i en gul burk också, som är  för "anti-breakage", den rekomenderar jag också. Burken räcker väldigt länge. Finns på H&M, Kicks & i matäffärer, kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men runt 60-70 kronor. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0