Söndag.

Usch, upp redan halv tio idag, jag var helt död!
kunde knappt hålla balansen i duschen.
Men iallafall, åkte iväg till malmö med familjen kvart över tolv, körde in till mobilia och där köpte jag en bag till idrotten.
Såg även en vit, helt underbar vinterjacka som jag blev helt jävla kär i! MÅSTE HA DEN!
men jag kommer inte ha råd med den förrens i februari, och jag tror verkligen inte att den är kvar då, fanns liksom bara två jackor kvar idag, och det är knappt vinter än..
usch vad deppig jag blev nu :/
Köpte också en "ask" mer choklad från "mercí" till pappa i farsdagspresent.

Men aja, efter mobilia blev hem till mormor&morfar, där bjöds det på tårta, kakor, bullar & coca, vad var det jag sa? ;p
Var hemma vid fyra-halv fem, då fixade jag lite med min och erols power point, sen ringde han mig, så gick vi igenom det (:
Börjar 11.45 imorgon, vadå skönt?

Hoppas ni haft en bra helg,
PUSS!

Kommentarer
Postat av: GLÄDJEDÖDAREEEE!

HAHA, jag börjar 12.40 ;D

2008-11-09 @ 20:35:25
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas på torsdag!

2008-11-10 @ 14:54:57
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0