SNÖ! <3

Jao, det var ett bra tag sen jag bloggade, hela fyra dagar, men ja- shit happens!
men nu ska ni få en liten uppdatering.


Fredag: skolan 8.00- 12.30.
hade rollspel i skolan, vi debatterade om miljö, och det var faktiskt riktigt kul! jag skulle representera USA, så jag fick alla emot mig såklart, men jag fixade det med mitt citat: "vi håller på att forska om det" men det funkade! Skolan slutade med en PP i snööö, helt jävla underbart! efter dte blev det lunch på espresso house med halva klassen  typ. Jag, micke&bambi tog tåget 13.15, jag&micke skulle hem till mig och räkna matte eftersom det nalkas prov på måndag.
Hemma hos mig blev det lite chill & sånt, en lång runda med hundarna, snöbollskrig och vi försökte räkna matte men jag var så satans trött så jag flabbade åt exakt allt han sa, men ja, lite matteräknande blev det ändå ^^  när pappa kom hem vid halv åtta, hade han med sig kebabtallrik! OOH <3  det är nog det godaste som finns! jag krängde allt på tio minuter medans micke satt och petade i hans mat i en halvtimme, jag var riktigt nära på att sno hans mat asså- ja, jag älskar mat. Vi kollade även på IDOL tillsammans, och Robin var ju helt jävla underbar! hans röst, hans ögon, hans stil, hela han- MUMS! anyway, pappa körde micke till tåget vid tio, och jag hängde såklart med och sa hejdå. Så när micke hoppat på tåget så klev Linus & Tobbe av det, och hela jag log, min linus, min saknade, älskade linus! oh, fick två stora kramar sen var jag tvungen att gå. Men det blev verkligen en lyckad fredag! (:

            

                                                                                               Micke, så bra! <3

Lördag: Steg upp vid halv ett typ, dagen segade fram. Skulle egentligen till Clara, men jag mådde inte superbra, sen var jag tvungen att räkna matte inför provet.. Men min lördag bestod bara av chill som vanligt, men jag drog ut en liten stund med några peeps, fast det var tråkigt så jag drog hem vid tio-tiden igen. Kollade på "stjärnor på is" med mamma, och & min skadelädje, jag satt och asflabba när marcus trillade hela tiden, ah shit! men aja, that's me. Blev sängen rätt så tidigt, mer behövs inte nämnas.

Söndag: upp vid tio, ut med hundarna, frulle vid TV:n. Duschade och gjorde mig iordning, sen drog jag till bambii! :D  vi hade bestämt att vi skulle ha en mattedejt, så vi satt och räknade en massa, men när vi hade räknat i några timmar så lade vi undan böckerna och bestämde oss för att kolla på en film istället, det blev scary movie två, och herregud sån film asså x) aldrig varit med om något sjukare! tillochmed SAW-filmerna är mindre äckliga än vad scary movie var. Men det var väldigt trevligt iallafall. Pappa hämtade mig vid sju-tiden, och väl i bilen började jag må illa, sen när jag kom hem började jag må ännu mer illa, så det blev sängen för mig 21.50.

Måndag: Vaknade vid sju, men jag låg kvar i sängen till åtta. Blev ingen skola för min del, en massa magont och illamående, kanske för att jag inte ätit riktigt sen i lördags? men ja, vem vet. Dagen bjöd på film, snö, magont, illamående, ångest för att jag inte var i skolan m.m. Satte på "pirates of the caribien" som är min favoritfilm! :') men vid ett så pausade jag för att baka en kladdkaka, men när jag väl gjort den så kom jag på att jag inte borde äta den, för att min mage inte skulle gilla det, så jag fick låta den va.. men jag satte på filmen sen igen, och när den var slut gick jag ut med hundarna, och väl ute så började det snöa igen :') UNDERBART!
lugnet här hemma bröts vid ca. 16.00 då "mamma" kom hem.
Så resten av min måndag ska tillbringas på rummet. Ska plugga lite på spanskan och fxa min och BJ's "plansch" till morgondagens redovisning om Havanna.

men nu ska jag äta min kvällsmat- mackor som vanligt.
PUSS!

snö, nu är det riktig, mysig vinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0