saknat mig?

Vet att jag inte skrivit på ett tag, men jag har inte haft tid & ork, men här kommer en uppdatering för de senaste tre dagarna, enjoy!

Ons: Klockan ringde 05.15, jag steg upp och gjorde mig iordning, sen blev det tåget 06.55.
Hade Teori på idrotten, så vi slutade lite tidigare, skönt!  Men innan det så strosade jag, micke&clara runt på stan, jag köpte två söta diadem, hårsnoddar & ett sett med "fransk manikyr" men det hände inte alls mycket denna dagen, skulle egentligen börjat skriva på min naturkunskap-artikel om vattenkraft, och göra min och erols powerpoint, men nej, två dagar kvar tills det skulle vara klart ju. Det var ju så mycket roligare att fixa håret med min nya "vågtång" och måla naglarna (:

                                                                               vad tycks? (:


Tors: Somnade på engelskan, såg en dokumentär om valet i USA typ, "vägen till vita huset", intressant faktiskt, men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Slutade 12.25, så jag drog och käkade med micke&gabbi, sen blev det mattestuga med gabbi, bellis & micke, så himla kul! "aida, hur mikke parra er du redo att bétála?!" x') Lite shopping på pressbyrån med gabi&bellis innan tåget gick. Tåget hem 15.15, och väl hemma skulle jag egentligen göra min & erols redovisning och skriva min artikel, men nej, att kolla kläder på min favorithemsida var ju såå mycket roligare (:  fast jag började faktiskt lite på powerpointen.

Fre: Skola, hade matte på morgonen, helt okej. Sen skulle vi ha redovisning på naturkunskapen, och jag kan ju säga att gud var med mig&erol idag!  Kunde inte skicka powerpointen till honom igår, så han var inte förberedd, inte jag iheller för den delen, så vi hade lite smått panik. Men så hade vi bara 50 minuter tills lektionen slutade, så jag försökte dra ut på det, ställa en massa frågor och allt. Sen blev det tillslut min & erols tur, MEN LÄRAREN STÄNGDE AV PROJEKTORN! så jag bara "men vi har ju en powerpoint" läraren bara "men duuu sa att ni inte hade en ju!" sa hon till Erol, som hade sagt att vi inte hade någon, "han hade inte hört vad hon sa", så Läraren bara "men jaha, då tar vi en annan grupp", GIVE ME FIVE EROL! :')  så himla bra asså!
Slutade 12.40, drog till espresso house med gabbi, jenny, erol, bellis, clara & andy, sen tåget hem med andy 13.15.
Väl hemma tänkte jag att jag skulle börja med min artikel, men jag tänkte "äsch, nio timmar kvar tills den ska vara inlämnad, så det är ju lugnt", så jag chillade vid TV:n och sånt, sen vid halv sju började jag på artikeln, FINALY! blev klar tio, men datorn fick damp så det tog en timme för mig att lämna in den, men nu är det gjort iallafall, YES!

Jao, det var allt. Min dator är lite knas nu, så ni får nöja er med detta.
Ha en trevlig helg!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0