regn..

skola, 8.25-14.45, men dagen gick ändå jävligt snabbt faktiskt.
Hände inget speciellt, käkade på La empanada med hanna, jenny, micke, BJ & gabbi, GOTT!
Va hemma vid fyra, då blev det datorn en liten stund, men jag var för trött för det, så jag lade mig i soffan  under en filt framför tv:n, eftersom jag frös något så otroligt mycket! + att jag inte mådde så värst bra..
känns som om jag kommer vara sjuk imorgon, men nej det får jag inte, då missar jag Claras födelsedag & lazerdome, men jag hade gärna missat kockums imorgon, visa mig i bikini inför hela klassen är dock inget jag ser fram emot..
äh, nu är klockan 22.00 och jag ska sova, orkar inte skriva mer.

PUSS!
this could be the start of something new?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0