min lördag.

Dagen började inte alls bra, som vanligt då. En massa skrik och bråk hemma pga, ingenting egentligen. Det enda som gjorde att jag orkade med dagen, var att på kvällen skulle jag vara med fantastic four, det var längesedan sist. Vid tjugo i sex påbörjade jag min resa hem till My, wiho! Victor var redan där, så vi började laga mat, tacoooos! sedan kom Andy, då var hela gänget samlat. Vi käkade då, och det var så himla gott, sedan satt vi och pratade lite. Senare blev det skräckfilm, den var riktigt bra! och när vi hade sett klart den, vid halv tolv kanske? så drog vi ut i skogen, där eldade vi upp andy&my's gamla franskaböcker, Mohaha! sen drog vi in igen, då började jag&my laga marängsviss (stavning?) den blev mikke god, fast jag råkade käka lite för mycket så jag började må illa, jag mår alltid illa när jag käkat grädde ;s menmen. Sen blev det grääddkriiiiig! som egentligen började med lite oksyldigt chokladklet på kinderna, men ja, det ena leder till det andra ;p men jag slapp lyckligtvis undan för grädden. Efter det drog victor hem, så jag, andy&my satte på en till skräckfilm, men jag halvsov under hela filmen.Den slutade 02.30, så körde jag hem vid 02.40. Väl hemma blev det sängen direkt.

Det blev en väldigt lyckad kväll! eller ja, det blir det alltid med F4 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0