Min fredag.

Skola som vanligt då. Dagen började med en massa redovisningar, men jag och clara hann aldrig, wiho! sen på naturkunskapen röstade vi fram en bild som vi skulle skicka in till en tävligt och vinna pengar, och en av mina bilder vann ^^ men jag blev lite besviken över klassen beslut, men aja ;p slutade vid 16.45, då gick jag & micke upp till hannas våning och väntade på henne, sen tog vi bussen hem till micke, där väntade vi in Erdal, sen blev det Tacos & en massa mys. Vi kollade på idol, och fyfan vad Robin var bäst! jag hoppas att han kommer vinna hela skiten! jag röstade faktiskt fyra gånger på honom, OPS!
Aja, sen när det var slut kollade vi på en film, sen tog jag bussen därifrån 23.26, sen gick jag av bussen vid värnhem och tog en annan buss till centralen. Var redan framme vid tåget 23.45, så jag satte mig på en bänk och tänkte läsa lite, men såfort som jag öppnat boken, går en kille förbli mig och frågar om jag har tändare, cigg, msn, och om han kunde få min msn osv. Sen kom hans två kompisar också, så satte dom sig vid mig så satt vi där och snackade, så frågade en av dom om jag skulle till stockholm/göteborg- eftersom jag satt vid det tåget, men jag bara "nej jag ska till skurup", så blev dom helt chockade, för dom skulle också dit x)  lite kul ändå. Jag satt med dom på tåget också, och herregud var 15-åringen var töntig, han kom på världens sämsta "dissar", ah! dog av skratt inombords, och 16- åringen som frågade om min msn hade nog ticks ;s  och 19-åringen var helt okej, riktigt shysst! (: Väl i skurup så sade vi hejdå, så hämtade pappa mig, så körde vi hem. Sen blev det datorn till halv fyra ungef'är.

Men tack Hanna, Erdal & Micke för en trevlig kväll <3

                                                                                    
                                                                                            
                                                                                                                                      vinnarbilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0