Mikael Alexander Hultkvist.

.. är en av det mest underbara personer som finns, och en dag utan honom vore lika hemsk som en dag utan vatten, mat, värme och kärlek. Han är en underbar person med världens finaste personlighet, han lyser upp de tristaste skoldagarna och han får en alltid till att skratta, oavsett om man har en dålig dag, är sjuk, halft död, magont eller något sådant. Ingen är som micke, han är något alldelses speciellt, något unikt, så dom som inte tar tid att lära känna honom begår ett av sina störta misstag i livet. Det kvittar vad som händer, han ställer alltid upp, oavsett vad, han släpper allt han har i händerna och tar sig tid. Den 29/8 åt vi lunch tillsammans för första gången, det var då som vi började umgås och prata mer och mer med varandra, faktum är, att det är tre månader sedan, exakt. På dessa tre månader har vi upplevt mycket tillsammans, men det känns verkligen inte som tre månaders vänskap, det känns snarare som tre år. Han är så himla underbar och utan honom vet jag inte vad jag skulle gjort! kommer ihåg en dag när han var sjuk, i EN dag, jag kan säga som så, att unden den dagen log jag inte alls lika mycket som jag skulle gjort om Micke varit vid mig. Under lektionerna gör vi allt förrutom att arbeta, vi sitter och nyper varandra, skrattar åt ingenting, klagar över hur många blåmärken vi kommer få pga. alla slag och nyp - men det känns så självklart, det är våran grej, likaså att dela på en jätte-chickennuggets tallrik med pommes på Empanada. Det är svårt att beskriva allt med ord, det måste upplevas för att man ska kunna förstå, men som ni kanske märkt så uppskattar jag att jag har Micke som vän, och jag hoppas att det alltid kommer att förbli så. han&jag. Man kan inget annat än att tycka om honom, det finns inget hos den människan som man kan ogilla, verkligen inget. Jag hade kunnat sitta och skriva om min Micke i flera timmar, men nu är det så att klockan är 03.25, och jag är trött.

"jag skulle byta ut alla flickvänner mot dig som vän. Kärlek är viktigt, men kärlek från en äkta vän är viktigare"

jag älskar dig Micke, soulmate, bror, blondii <3

  
ingenting kommer att kunna sära på oss, det vi har är speciellt som ingen annan någonsin kommer kunna uppleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0