Måndag.

Min dag började inte på bästa sätt, minus grader när jag skulle köra till tåget, men jag höll ut! väl framme vid tåget ca.06.45, så skulle jag ta på mig mina örhängen, så tappar jag ploppen på marken, så jag får panik och börjar leta i den fortfarande svarta morgonen, men efter flera minuters letande så hittade jag den! Sen när jag var framme vid stationen så märkte jag att dom hade bytt sida, eftersom tågspråren håller på att byggas om, så jag fick halvsrpinga runt hela skiten till andra sidan perrongen, för man kan inte gå där dom bygger, så jag höll på att missa tåget, men aja, fick iallafall veckans workout där! "får ju försöka se något possitivt i det"
Men ja, skola som vanligt, vanliga lektioner. 8.05-13.15.
Jag, gabbi & jenny anmälde oss till skolans lucia.. omg.. varför?
Sen fick man en dos av andys skrattattaker på naturkunskapen, men han misstolkar exakt ALLT jag säger! jag sa "jag är skillad i köket", så började han asflabba!
han tänkte då mig som en blandning av den elaka kocken och den nakna kocken ;o tss!
och när jag frågade vad "afro-amerikan" egentligen betydde, började han också garva, likaså när lärare sa att han skulle försöka jobba de sista tio minuterna.
- men hans skratt är så jävla härligt så det är inget fel med det!
Sen blev det Espresso house efter skolan med några från klassen, sen åkte jag&andy hem med tåget 14.15.
men innan jag&andy steg på tåget träffade jag Erdal guld, alltid lika roligt, fast det var kanske inte vid det bästa tillfället ;p
fick en stor kram av honom iallafall, inget man säger nej till precis (:
Men när jag väl var hemma gick jag ut med hundarna, sen spelade jag fotboll med dom ;p
sedan plockade jag fram matteboken och lyckades räkna ungefär.. tre tal, I'm soo good! "NOT"
Jag fick mig även ett skrattanfall på mattelektionen idag, då jag insåg att jag är som en groda utan ben- hopplös! liksom, vafan gör jag egentligen i en NV klass? men aja, försent att byta nu, så jag får kämpa vidare.

Men nu ikväll ska jag nog försöka räkna lite mer matte om jag lyckas fixa min "mini"räknare, käka, duscha, glo TV och kanske hinna med någon spanska. Hoppas på att jag hinner med allt.

Men nu ska jag dra ner och laga mat, hoppas ni haft en bra måndag.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0