magont.

vaknade ungefär tio sekunder innan klockan ringde i morse, varför gör jag alltid det? precis innan den ska ringa så vaknar jag, lite jobbigt ändå, för jag hade kunnat sova lite till på de tio sekunderna eller minutrarna, men jaja.
Skulle egentligen börja skolan 10.10 idag, men eftersom vi skulle ha de sista nationella proven i engelska, så fick det bli 06.55 tåget in, MORR! Proven gick väl sådär får jag en känsla av, eftersom att jag tyckte det var viktigare att fixa med min nagel än att lyssna och skriva ner  svaren medans "hörövningen" höll på, jag är inte lite knepp? anyway, efter proven hade vi matte i en halvtimme, gick bara igenom statistik-kapitlet, vilket är så himla lätt, så det känns jävligt skönt! Efter matten hade vi spanska, där jag och Benjamin redosvisade om Havanna, gick faktiskt bra. Sen blev det äntligen mat vid 12.30, jag, mikkki, BJ, jenny & gabbi drog till kniv&gaffel, mitt favoritställe efter espresso house ^^ vi alla var en aning deprimerade under lunchen, för vid 13.55 var det dags för vår vanliga engelska lektion i 2 ½ timme, men våra kroppar fylldes av glädje och hopp när vi kom på att Eva kanske är generös idag och låter oss sluta tidigare. I början av engelskan läste vi i vår bok, sen hade vi disskusion i gruppen om boken, eller ja.. vår grupp nämnde nog inte boken något, blev för det mesta lite catfights & sådant vanligt, mikki försökte även få ner mig i en papperskorg, men han lyckades dock inte (: och min mage började göra så fruktansvärt ont under vår "disskusion", men jag höll ut. När vi kom in i klassrummet igen "hade suttit i ett grupprum så vi inte hade läraren vid oss" så satt Eva och pratade med resten av klassen, så sa hon "ja men var nu aktiva i fem minuter till, sen låter jag er gå" OCH KLOCKAN VAR 15.25! alltså en TIMME tidigare än vad vi brukar, vadå underbart?
mötte erdal's micke utanför klassrummet och han tyckte det var lite fuskit att vi slutat tidigare, men är NV08A bäst, så kan det gå så ^^.
Tog tåget med ´bambi&stampe, sen väl hemma satte jag mig med en kopp te och läste min tidning som kommit, och efter det räknade jag faktiskt matte, så nu känner jag mig duktig.

Men nu har jag inte tid att skriva mer, ska hoppa in i duschen nu, sen blir det ugly betty & desperate housewives + mackor, te & en bit kladdkaka, magen säger NEJ! men Rebecca säger OHYES!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0