höst igen?

skola idag as usual 9.45-16.50, faktiskt redigt kul på något underligt vis.
tråkigt väder hela dagen, för nu är nästan all snö borta och den äckliga höst-kylan ät tillbaka..
Liite smått panik i morse, eftersom det var spårbyte idag igen vid tåget! så jag&hanna smet under bommarna och gick över arbetarnas "verk". Skolan började med en gästföreläsning om kost & hälsa, och det var faktiskt intressant, och den varade i en timme, så vi hade tre timmars lunch efter det, vi hade ju föreläsningen på vårt idrottpass som vanligtvis är på två timmar. Så jag, Clara&gabbi drog till espresso house och satt där i cirka 2 ½ timme, lite drygt men tiden gick ändå snabbt. Sen hade vi coachtid med Samar, där skulle hon ha gruppsamtal med tjejerna, så killarna fick sluta, fyfan vad mysigt det var! ;o  hon hade med sig te, så satt vi och pratade om olika saker i en halvtimme, om bland annat vad man trodde en av oss kommer vara & göra om tio år, jenny&bellis sa att jag skulle vara en fotograf ^^ mihi. Efter coachtiden hade vi samhäll, där började jag&clara på ett arbete om "rädda barnen" som ska vara klart till fredag, då det ska redovisas muntligt, lite småfights med mikki samtidigt också, alltid lika kul (: Hade även betygssamtal. och jag får nog mitt VG i samhällskunskap, så jag får hålla tummarna, änsålänge har jag fixat tre VG, som jag själv tycker är hyffsat bra. Efter skolan tog jag tåget med hannispannis och bambipampers. Sen när jag var framme vid tåget drog jag till coop, där var jag väldigt dum och köpte 500 g marabou choklad, OOPS! men äsch, jag intalade mig själv att jag förtjänade det (:  drog till pappa sen och hjälpte honom att stänna butiken, sen åkte vi hem. Och för första gången på flera dagar fick jag riktig mat till kvällsmat- chili con carne, <3 fast min mage började göra väldigt ont efter det, men aja.

Resten av kvällen innehåller lite läxor- spanska, matte, lite samhäll & engelska.
kanske lite grey's anatomy också.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0