HELG!

så jävla skönt med helg nu, efter en nästan lite hemsk fredag!

Fredag: skolan 8.00-17.00, bara för att vi skulle ha nationella prov i engelska, och egentligen började vi 12.20, menmen. Efter provet drog jag&micke hem till honom för att käka, sen vid halv tolv körde hans mamma oss in till stan, så drog vi till espresso house och köpte vars en stoor varm choklad! mumsigt. Sen hade vi samhällskunskap, naturkunskap och till sist matte, och vi lyckades övertala Aida att vi skulle skippa PP:n och sluta 20 minuter tidigare. Så efter matten gick jag&aida igenom mitt omprov i matten, och jag klarade det! blev godkänd!
Tåget hem med andy, och på tåget träffade man victor, wiho (:
Mamma hämtade mig vid lilla hörnan, och väl hemma så blev jag värsta zoombien, att gå i skolan nio timmar är inte superkul om jag får säga som så, sen blev det sängen 00.30, alltså blev min dag runt 20 timmar lång (y).

Lördag:  Vaknade 14.15, konstigt? men steg upp vid halv tre, och nu är klockan typ sju, och jag sitter fortfarande i "pyamas", vilken är rätt så mysigt faktiskt ^^ Men idag har jag inte gjort ett skit, och ska inte göra det iheller, vissa försöker dra med mig till tingvalla, men nej, orkar inte, jag har blivit så tråkig nu sen jag började gymnasiet, gör typ inget på helgerna.. menmen. Snart ska jag dra ner och kolla på "stjärnos på is" med mamma&pappa, sen blir det väl duschen för min del, för imorgon ska jag stå på öppet hus på vår skola med gabbi.

Hanna, jag finns här för dig, det vet du- i vått&torrt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0