härliga lördag.

Gick upp vid lite innan halv elva idag, ut med hundarna direkt, sedan frulle framför tv:n.
Otroligt trött hela dagen, så jag har inte orkat göra något speciellt, min dator är som sagt helt knas så den har inte fungerat någolunda förrens nu, så min dag har typ tillbringats framför tv:n. Har även ätit en massa idag, hur mycket som helst! äpplen, clementiner, kiwi, äppelkaka, mjuk pepparkaka, kvällsmat, frukost, popcorn, choklad,  godis m.m.
- min mage är ett bottenlöst hål..

imorgon blir det hem till mormor&morfar för att "fira" farsdag, vilket betyder kakor, bullar, godis, coca cola, tårta & ännu mer kakor.. inte bra!  så jag måste försöka att välja lite nyttigare lunch i skolan nästa vecka, & inte empanada!
Har gått upp 1 ½ kilo på en vecka, och det är inte kul...

Men nu ska jag gå och... glo Tv kanske, sen blir det en tidig dejt med kudden.
Hoppas ni alla haft en trevlig lördag! (:
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0