Hanna Nyremo

Trodde aldrig att vi skulle bli så bra vänner som vi är nu, och speciellt inte på så kort tid.
Vi har hunnit bli vänner, hatat varandra och blivit vänner igen, skrattat och bråkat, allt detta har hänt sedan den 18 augusti.
Men nu är vi vänner, bra vänner, och så ska det fortsätta vara! för dagarna blir så mycket bättre när man träffar dig på tåget, eller stöter på dig i skolan, annars känns det så himla tomt på något sätt.  Det kvittar vad du än gör, vad du än säger, du får mig alltid att lé och må bra på något sätt. Mitt liv hade inte varit detsamma utan dig nu, för vi har tillbringat lika mycket tid tillsammans, som jag har tillbringat med någon som jag känt i ett år. I skolan så ser man sig om lite överallt för att kanske få en skymt av dig, härromdagen kikade jag in på er klass när jag var där uppe för att köpa varm choklad, så sitter du där med näsan nere i pappret, och jag blev glad bara för det. Varje gång vi ska träffas, så längtar jag verkligen, för jag vet att det kommer bli en toppendag, för det blir det alltid när jag umgås med dig. Dina skratt, uttryck och kommentarer är något jag aldrig kommer få nog av! när jag behöver lätta mitt hjärna, kan jag alltid prata med dig, det finns ingen bättre att prata med än dig, du förstår en och du lyssnar verkligen. Du betyder otroligt mycket för mig, och du är en av mina bästa, jag kommer aldrig att släppa dig!
Hoppar du, hoppar jag. jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: HANNANYREMO :D

för shalalalalalala jag älskar dig med! :) <3

2008-11-09 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0