hagel.

Vet att jag inte skrivit på ett tag, men jag har inte tänkt på det, men här kommer en liten uppdatering.

Kära Erdal har kommit hem från Egypten nu! eller ja.. för två dagar sen men jag är dålig på att uppdatera ;p
Träffade honom igår och idag, och såklart fick man sig en bamsekram. Hade idrott på morgonen i SJ hallen, vi hade basket. Alla trodde att jag skulle suga balle eftersom jag är så kort, men TSS, jag dribblade av den ena efter den andra och träffade korgen gång på gång. SÅDESÅ! Jag, Clara & Jenny käkade på espresso house efter idrotten, mumsigt- "jasså du har redan tagit på dig din dräkt, home-made?" x') .Sen hade vi coachtid & sen samhäll, så jäävla drygt! men jag lyckades överleva. Råkade kaanske sucka liite för högt på samhällen, så läraren bara "jag kan tänka mig att EU inte är rebeccas favoritsak" tihih, och hon hade såå rätt så (;
Åkte hem till angelique efter jag kommit fram med tåget, hämtade min tröja & så, och när jag kom ut igen, så började det regna "trodde jag", men vafan, AJ! det var hagel! fick lite smått panik, för jag tycker inte om hagel.
Väl hemma slängde jag mig framför TV:n med en massa mumsigt, eftersom jag inte fått några läxor tills imorgon, så har min "kvällsrutin" sett ut sen i måndags, vadå härligt?
Blir kanske liiite plugg ikväll, får se om jag orkar, är ju trots allt bara onsdag, och läxorna är tills fredag ^^

Och nu funderar jag på att anmäla mig till skolans luciatåg, hmm... ska jag?  ;p

men aja, ni får haa det gutt!
PUSS!


du är fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0