första skoldagen.

Steg upp vid 05.15 idag, hade fått ett sms från Erdal, där det stod att han väntade på tåget till köpenhamn, sen vidare till Grekland, usch nej, kommer inte träffa honom på en heeel vecka!
Men iallafall, min dag började superbra faktiskt, vaknade då och var inte det minsta trött, fastän jag bara fått fem timmars sömn. Ingen stess på morgonen iheller. Väl vid tåget fick man en stor kram av Linus, sen Hanna, sen Artur, gosh! - love them! <3  kunde dagen börjat bättre?
Sen i Malmö fick man en kram av Jesper, sen Tamim & sen Micke, hihi ^^ jag älskar kramar!
Hade inga riktiga lektioner, för vi skulle fortsätta med vårt FN-tema, så jag hade släpad med hela TRE böcker i onödan! + en big mama' miniräknare som väger ett ton.
Dagen flöt på, slutade 13.15, då blev det käk med nästan hela klassen (-martin, ali, robin&safya) på Kolga. Var väl inte supergott, eller billigt, men mina pommes var ynderbaura!
Tåget hem med andy 14.45, väl hemma gick jag ut med hundarna, sen räknade jag lite matte, drog ut & sprang, TV, dusch, mat, dator & TV, kaanske lite plugg sedan om jag orkar, kom nyss på att jag har en otrolig huvudvärk..
Har även beställt "Jensen kläder" nu, det blev svarta mjukisbyxor & en röd hoodtröja. Någon mer än jag som hade kunnat gå i mjukisbyxor varje dag? ^^
ja jag har inte så mycket mer att skriva, men jag hoppas att ni alla haft en bra dag.


dagens hårtips: När du duschar och håret är blött, ska du inte borsta det, för det sliter något så otroligt på håret, dessutom skadas håret om man försöker "gnugga" det torrt med handduken, så ni som gör det- sluta med det! linda in håret i en "turban" istället, och "tryck" det torrt. Om håret får torka nästan helt i en "turban", blir det mycket glansigare, mitt blir det iallafall. (: 

Kommentarer
Postat av: Belinda

Vi alla saknar Erdal! :'(

2008-11-03 @ 23:25:58
URL: http://thailack.blogg.se/
Postat av: Erdal

där det stod att han väntade på tåget till köpenhamn, sen vidare till Grekland,



ehm, rebecca...lite fel där! egypten, inte grekland! HAH! :D

2008-11-11 @ 19:56:35
URL: http://erdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0