en dag fylld med läsk.

oh, idag försvann min vinterkänsla..
all vit snö är borta- och jag har inte varit det minsta kall eller frusen idag, snarare tvärtom, vilket betyder att det inte är vinter. Vill bara att det ska finnas sisådär.. en meter snö på marken innan och under julen, är det verkligen för mycket begärt? ^^

Lite sovmorgon idag iallafall, till 07.45. Tåget 9.25, eftersom jag, hanna, bambi & erdal skulle till mattestugan innan de vanliga lektionerna började. Förhållandet mellan mig & matten känns jävligt bra nu! det går upp&ner hela tiden, men jag har tagit mig tid att verkligen kämpa, och ja, jag menar matte som i mattematik ;p Allt blir också bättre när man har världens bästa mattelärare, jag har turen att ha två (:  har även vänner som stöttar och intalar mig att jag kommer klara det. Så detta ska nog bli så jäkla bra. Anyway, hände en hel del i skolan som det oftast gör, men idag hände en sak som inte brukar hända- jag, alli, mikki, BJ & gabbi blev beskjutna idag påväg hem från lunchen på La Empanada där jag & mikki var busiga och tog en pepsi fastän vår skola har en "nyttighetsprofil ;o
Vi promenerade mot skolan, så när vi ska gå över en infart kan man säga, 15 meter ifrån skolan, så kör en stor lastbil förbi oss, sen råkar det vara så att det ligger en full pepsiflaska på infarten, och flasköppningen råkar peka mot oss, och den tunga lastbilen råkar köra över flaskan. *PANG!* ja, resten kan ni väl lista ut själva? 
Efter skolan var det luciamöte, där bestämde vi sånger och vad vi skulle ha på oss och sådant. Sen fick Belinda för sig att jag ska sjunga solo? in my ass. Mötet varade i en timme, till halv sex. Hanna, Micke & Erdal var så söta och väntade på mig, sånt är jag verkligen inte van vid. Men så drog vi till tåget kvart i sex.
Sedan gick jag till pappas jobb, och innan vi körde hem åkte vi till coop för att handla lite, bland annat 18 LITER riktig coca cola & fanta- för 99 kronor, alltså 5,5 kronor för en liter- BILLIGTBILLIGT! ^^

shululu, ikväll ska jag skriva lite till på mitt & clara's arbete om Rädda Barnen, ska ha redovisning imorgon.

och här är några saker som får mig till att längta till Fredag:
- Sovmorgon till nio.
- Skola 12.20-17.00.
- Hanna, Erdal & Micke.
- IDOL.
- ingen mamma på 24 timmar!

PUSS PÅ DET! :*

        


Kommentarer
Postat av: erdal

heta bilder:D hihi

2008-12-03 @ 23:21:40
URL: http://erdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0