dåligt.

Omprov i matte idag, gjorde alla frågor, hoppas också att jag får rätt på dem också, får jag inte ett VG blir jag lite lack, men aja. Slutade 14.45, men provet var inte förrens 17.00, så jag&tamim satt och räknade matte tills vi började. Blev klar med provet 18.05, så jag skyndade mig till tåget sedan, och väl på tåget träffade man argjent. (:
Insåg hur hungrig jag var på tåget, så när jag var hemma vid sju, blev det massa mackor&en stoooor kaffelatte, MUMS PÅ DET! Skulle egentligen pluggat idag, men eftersom mina program som jag följer  var på Tv idag, 20.00-22.00, blev det inget plugg alls.. men imorgon måste jag!  ska göra ett superarbete tillsammans med Erol, och han ska inte få lida pga. min lathet, så imorgon blir det plugg från 17.00-22.00!.......får jag hoppas..
Sen fick jag reda på vad jag fick på spanskaproven, trodde verkligen på ett IG, men så fick jag tillbaka provet och såg ett fett G! aah! blev så glad så att jag började putta på stampe som satt bredvid, och det roliga var att han hade fått lika många poäng som jag, och han är typ.. bra på spanska. Sen igår fick jag reda på ett jag ligger på ett starkt VG i naturkunskap, vilket jag blev väldigt glad över, eftersom jag låg på ett godkänt för två veckor sedan.
Började också på ett nytt projekt på spanskan, vi ska läsa om ett spansk-talande stad, och sen redovisa för klassen som om dem vore turister, så jag&stampe ska redovisa om havanna på spanska, så vi passade på att kolla priser på resor till havanna & deras väder, ca. 4500.- för en resa dit med flyg, 27 grader i december, låter inte helt fel va?  jag kan säga att jag smälte nästan när jag läste att så "varmt" vi har i maj/juni, har dem på natten i januari/febriari.. (y)
Mihi, glömde ju berätta igår att jag&clara har lite tankeöverföring verkar det som ^^
en dag kom vi med fläta i håret, hade den på samma sida&allt, sen igår hade vi både röd tröja, blåa jeans nerstoppade i bruna stövlar/skor och håret uppsatt i hästsvans, är det inte lite crazy? (:  eller "coojsy" som jag&clara säger.
Stötte på Hanna några gånger i skolan, och jag såg hennes nudie jeans & blev lite sotis, för dem är så himla snygga! ni kan bara hålla med!? men jag får väl ta och köpa mig ett par när jag får råd, så om.. fem månader kanske?
höhö, nej men nu ska jag försöka plugga lite innan jag ska på dejt med kudden, en kvart, lönt? njä..
men ni får ha det så bra alla! (:


        hur snygga som helst! ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Robin ^^

Men tack, vad snäll du är :D Vad glad jag blir, verkligen! :D Och vad kul att du är med och tävlar, jag håller tummarna! :D



Ha en trevlig kväll! :D

Och du har ett grymt bra namn måste jag säga ;)

2008-11-05 @ 21:18:05
URL: http://bexiii.blogg.se/
Postat av: martina

haha söt hund!

2008-11-05 @ 21:37:19
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0